Handelsbetingelser

O'KANA
Folemarksvej 25
2605 Brøndby
+45 23 66 66 61
DK39416476

Betaling

O'KANA modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, ViaBill, AnyDay, Visa Electron, Maestro, JBC, American Express, Diner's Club, Paypal.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Alle priser på hjemmesiden er angivet i DANSKE KRONER (DKK) medmindre andet er angivet.

O'KANA benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

O'KANA's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

 

AnyDay

Med Anyday kan du betale over 4 måneder. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales over de følgende 3 måneder. Vælg blot Anyday som betalingsmetode.

Har du ikke en Anyday-konto i forvejen bliver du ledt hen til godkendelse og oprettelse, før du kan færdiggøre dit køb. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden.

Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday.

Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-7 hverdage.

O'KANA afsender varer med følgende: GLS - Privat

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.


Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 30 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 30 efter leveringen og være os i hænde seneste 30 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail okana@okana.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til O'KANA at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til O'KANA i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

O'KANA dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

O'KANA
Folemarksvej 25
2605 Brøndby
TLF: +45 30566583

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med O'KANA, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos O'KANA og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for O'KANA har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos O'KANA har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til okana@okana.dk.

Cookies
På http://www.okana.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se hvordan du sletter dine cookies på Webshop Cookies og Privatlivspolitik

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: okana@okana.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

Detta är en standard cookie-notis som du enkelt kan anpassa eller inaktivera som du vill i admin. Vi använder cookies för att säkerställa att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår webbplats.

INTEGRITETSPOLIC
'
×
Welcome Newcomer